090414

Jag sitter här och vet inte riktigt varför jag skriver. Det är ju morgon, inget av dagen har ju gått. Aja, jag lyssnar på Hanoi Rocks. Musik som ger minnen. Minnen om peace and love 2008. Det påminner mig om att jag måste köpa biljett till årets peace and love innan dom tar slut. Då blir det tredje året i rad. Det är fränt. Jag måste typ gå och göra mig klar, duscha, sminka mig, platta håret. Men jag orkar inte. Kolla bilden, så mycket sminkade jag mig förr. Jag plattade även håret. Jag fattar inte hur jag hann. Nu hinner jag typ ingenting på en morgon. Jag bryr mig kanske inte lika mycket nu som förr.

Svartvitt

Dagens planer:
Göra mig klar
Fika med mormor och Pontus
Hem
Åka till HampeStampe och kolla på film med Hanne, Lisa, Viktor och såklart Hampe
Hem och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0