Jaha okej

Shiiit va jag skriver mycket nu för tiden. Men det är kul att skriva tycker jag. I alla fall när man själv får välja vad man vill skriva om. Jag borde liksom skriva på laborationsrapporten och en idrotts sak, men jag gör det inte för att jag inte vill det själv. Det är något som alltid är ivägen för mig. När jag måste göra något så gör jag inte det om inte jag själv vill göra det. Allt jag tänker på är mig själv. Och att göra allt så bekämt som möjligt för mig själv. Det är faktiskt så, tack för att du sa det. Det fick mig att tänka. Dock inga bra tankar, men tankar som man måste tänka ibland. Men jag kom fram till att det är så jag är. Jag kan inte ändra på det. Jag kan inte ändra på mig själv. Om du inte gillar det, skit samma. Skit i mig. Det är ditt val. Jag kan inte säga nått. Jag har granskat mig själv och kommit på att jag är en elak pessimist-bitch som bara tänker på mig själv...ego...Det är vad jag är. En fet ful skit! Det är allt. Då vet ni hur jag värderar mig själv i alla fall.

Saker som måste göras:
Skriva klart kärlekshandboken
Skriva klart laborationsrapporten
Göra klart lägenheten
Skriva om en person med en dålig livsstil och om en med bra livsstil
Plocka ur diskmaskinen
Läsa klart Harry Potter och fången från azkaban
Läsa Tusen strålande solar
Sova ikapp

Kommentarer
Postat av: Hanne

de är du inte

2009-04-29 @ 15:11:06
URL: http://helnajs.blogg.se/
Postat av: Hampus

NEJ INTE!

2009-04-30 @ 16:11:47
URL: http://dawnofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0