Så äre min vän!

Jag har kommit på en sak. Jag tror (vet) att alla har en dålig sida. Jomenvisst, den kanske syns mindre på vissa, och mer på andra. För min del så visas den nog rätt så mycket. Jag har det jättesvårt för att vara snäll. Det är ju ganska jobbigt.  Jag kan typ bestämma mig för att vara snäll, men det går käpprätt åt helvete. Jag tror att det ligger i generna, inget illa menat mot släkten dåva.
Jag tror även att livet är som en rubiks kub. Det är svårt att få allt rätt, man måste göra mycket för att få en bit på rätt plats. Man måste även flytta på den biten för att få fler bitar på plats. Sjukt svårt. Ibland kan man klara lite och sen förstör man allt omedvetet. Eller så kan någon annan komma och ändra på något. Ibland hjälper det och ibland skakar det bara om allt så man måste börja om från början igen.

Kuuub


Kommentarer
Postat av: Hanne

du skriver typ asbra malin!

2009-04-10 @ 21:53:41
URL: http://helnajs.blogg.se/
Postat av: dena

jaa du gör ju det. värsta poet-malin inlägget igen

2009-04-12 @ 21:41:34
Postat av: Hampuuus

du måste förvarna när du börjar blogga ju! =D vilket du dessutom gör grymt snyggt ;) You go girl!

2009-04-20 @ 20:58:44
URL: http://dawnofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0