Allt och inget.

Jag hade tänkt gå upp tidigt idag ju. Jag misslyckades totalt. Jag hade alaram på typ kvart över nio. Jag snoozade en gång sen stängde jag av och tänkte gå upp, men jag somnade om. När vaknade jag då? Jo, tjugo över ett ungefär. Väldigt lyckat tycker jag. När jag gick upp hade mamma och pappa lämnat en lapp på bordet där det stod att dom hade åkt till morfar för att plocka vinbär. Under lappen låg massa pengar som jag fick av pappa för att jag skulle köpa skor. Så jag gjorde mig klar och åkte ner till stan. Såklart fanns det inga skor i min storlek. Aja, sånt är livet.
Jag skulle va med Andreas idag om han kom hem tidigt. Vilket han förmodligen inte gjorde för jag har inte hört något. Och nu är det liksom inte tidigt längre. Så det får bli imogron eller på måndag. Annars ses vi i skolan.
Jag hittar apmånga myggbett överallt på mig. Jättedrygt. Dom kliar jättemycket.


Kommentarer
Postat av: Andreas

vi tar det imorn, har badat med min mobil så den funkar inte

2009-08-08 @ 20:46:54
URL: http://blahamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0