Randooooooom

Ja, jag kom in på media. Sicken nyhet. Jag har kollat vilka mer som har kommit in. Bra personer, tror jag iallafall. Okej, jag känner fyra. Jag vet vilka nio är (inklusive de fyra jag känner).
Kul att jag ska välja fotoinriktning och tar en bild som är tagen med mobilkamera nu.


Mobilkvalitet. Love it.
Jag har druckit väldigt mycket te idag. Mysigt.
Jag ska upp tidigt imorgon sådeså. Även fast jag har gått upp helv sju de senaste dagarna. Det är faktiskt skönt att komma upp på morgonen. Känns som att dagen blir längre. Om den är längre så hinner man göra mycket mer saker. Snart börjar skolan. Kommer nog bli ganska kul. Hoppas jag.
Nu ska jag gå och borsta tänderna. Sedan ska jag lägga mig i min säng. Juste, jag ska klippa mig och färga håret på måndag. Håller tummarna. Jag ska bli blond igen. Inte megablond alltså, utan bara blont helt enkelt. Kolla färgen på bilden. Stört konstig. Kommer bli härligt att få det gjort av nån som kan det och inte av mamma. Brukar bli ganska ojämt då. Nytt och fint.
Jag måste ha nya skor också. Alla mina är sönder. Ett par svarta låga converse. Farsan betalar. Älskar converse. Alla borde ha minst ett par tycker jag.
Ah, nu ska jag gå och lägga mig på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Hanne

blir nog fint med blont.

2009-08-08 @ 09:16:09
URL: http://helnajs.blogg.se/
Postat av: Andreas

vart såg du det? :S

2009-08-08 @ 20:43:32
URL: http://blahamster.blogg.se/
Postat av: Mia

Det blir jättefint med blont<3 =)

2009-08-08 @ 20:56:32
Postat av: mina

Du kommer bli jätte fin, eller du ÄR jätte fin - jämt! <3

2009-08-09 @ 15:15:01
URL: http://airtraffic.devote.se
Postat av: Anonym

blir asfint med blont tror jag :) jag vill ha converse, men jag hittar inga i min storlek :O

2009-08-09 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0