Skratt skratt skratt

Seriöst den bästa dagen på väldigt väldigt länge. Började med att jag och Mia åkte till kupolen. Det var riktigt trevligt. Jag köpte en fin skjorta. Den är röd. Jättefin. Vi fikade på Wayne's. Det var sjukt gott. Sen åkte vi hem med en proppfull buss. När jag kom hem hade min bror typ just vaknat. Klockan var lite över fyra kanske. Jag åt vid sex, sen vilade jag lite och väntade på ett sms. Efter ett tag fick jag det. Då tog jag min cykel och ställde mig utanför huset. Där kom dom. Mia, Hannes och Hampus. Vi åkte och hämtade Anna sen åkte vi till Tommy. Sen kom Max och Dena dit. Alla var samlade. Vi skulle kolla på film. Vi kollade på Baksmällan, nån skräckfilm som inte va skräck utan mer konstig och typ störd. Bara massa tuttar typ xD Den va väldigt orealistisk också. Och vi såg Ice Age 3. Väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt rolig. Mycket skratt den kvällen. Det roligaste var iallafall när jag och Hannes var på Tommys rum och bara skrattade. Jag höll på att dö av skratt. Kunde inte sluta. Åh, det va så kuuuul. Och jag snärtade (?) Hannes hela tiden typ och nu har jag ont i armvecket. Jag har inte haft så där kul på länge. Ja, om man inte räknar med när jag och Mia sprang ner för trappan i Wayne's och Mias väska klingade melodin. Det var verkligen apkul. Jag älskar att skratta.

Kommentarer
Postat av: Tommy

ellehur, skratt äger ;)

2009-08-30 @ 12:44:21
Postat av: Mia

Riktigt trevlig dag!

Så grymt kul på waynes med melodin, det var längesen jag skrattade så mycket xD <3

2009-09-01 @ 21:36:03
URL: http://papperstia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0