Snö

Det snöar ute just nu. Jag hoppas på att det kommer fortsätta under natten så att när man vaknar på morgonen är marken helt vit av snön. Imorgon är jag ledig. Det var jag även idag. Det kommer att bli en skön långhelg. Det snöat mer och mer för varje gång jag kollar ut. Jag tror att jag ska gå och lägga mig nu och ta mig upp relativt tidigt imorgon så att jag hinner med dagen. Dessutom är det skönt att ha mycket tid på sig att göra sig klar. Sen efter att jag har gjort mig klar kan jag ta en promenad till city gross för att köpa en chokladkalender. Jag har ingen och det är katastrof. Då kan jag ta med mig kameran och försöka fånga den fina vintern på bild.
Oj, nu blev det ett sånt där tråkigt inlägg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0