"Aldrig fucka upp"

Jag trodde inte att det skulle vara såhär. Solen skiner och man ska vara glad. Det är så det ska vara. Så...varför är jag inte det? Varför ligger jag inte ute och solar?
Jag känner ingen mening med det. Nu är jag säker att det kommer bli precis som jag var rädd för. Jag tappar saknaden och allt försvinner med den. Den här gången kan jag bara skylla mig själv faktiskt. Det händer inte ofta. Jag försöker alltid lägga skulden på någon annan. Så dålig är jag. Jag är beredd att sluta tänka på dig nu. Du tänker ju inte på mig. Jag letar efter en mening att fortsätta, men jag hittar ingen. Allt det här har varit mitt fel. Jag är ledsen att jag la över allt på dig. Jag är ledsen att jag försörde allt. Jag ska aldrig låta mig bli kär igen.
Jag fuckar alltid upp.

Kommentarer
Postat av: Mina

Malin seriöst, du anar inte hur orolig jag blir för dig och det är ingenting jag bara skulle säga, jag vill verkligen prata med dig om det men du verkar inte vilja släppa in mig eller hur man ska säga, alla mår dåligt ibland men man borde inte hålla det inom sig eftersom det bara blir sämre och man driver sig själv till vansinne. Jag vet att jag inte är den bästa människan eller att vi inte känner varandra så bra men jag bryr mig, vill du inte prata med mig eller så så säg det, då slutar jag. Men du ska veta att jag alltid finns här för dig, seriöst, vill du träffas och prata om det så är det bara att säga det. jag vet att jag är asjobbig och så nu men jag vill inte att du ska må dåligt!

ily, <3

2009-07-02 @ 22:02:00
URL: http://airtraffic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0