Viktor och Lisa

Igår var en trevlig dag. Första dagen på väldigt länge som jag gjorde något. Jag gick ner till stan för att träffa Viktor. Han som bor på landet. Jag kan fortfarande inte komma över hur fint hår han har. Vi gick hem till mitt boende. Mamma var sur på mig, inte så konstigt. Vi ringde Lisa och hon kom med ett språng. Vi drack te och hade det trevligt tillsammans. En stund efter det gjorde Viktor något riktigt korkat. Han slog mig. Vi har kommit överens om att inte slå varann, om tex han slår mig så får jag ta beslag hans kudde och ha den i en vecka. Det är precis vad jag ska göra. Det måste vara den kudden som man sover med, alltså självaste huvud-huvudkudden. Jag vet bara inte hur jag ska ta mig dit, eller när jag ska dit. Han bor ju långt ute på landet bortom stan. Det är dock väldigt fint där. Det kan jag inte förneka. Nåväl, jag måste i alla fall åka och hämta den. Jag får göra det snart.

Jag har köpt nya strumpr och dom är jättesnygga. Tre-pack. Ett par är vit och lila randiga, ett par är rosa med små prickar och de sista paret är blåa med stora vita prickar. 50 spänn bara. Det är typ ingenting. Ett riktigt bra kap tycker jag. Det gör säkert Hanne med, men hon är inte hemma. Hon borde komma hem nu för vi har lite business att göra klart. Och för att jag saknar henne såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0