GPS

Det var riktigt tråkigt faktiskt. Även fast jag var i den bästa gruppen. Det blåste verkligen jättemycket och det regnade. Förjävligt säger jag bara, förjävligt. Fötterna badade i ett av hav av vatten i skorna. Sjukt kallt var det också. Jag typ dog. Nej, jag lever ju nu. Aja, spela roll. Nu tänker jag glömma hela skiten. Det betyder liksom ingenting.

Efter det cyklade vi hem. När jag kom hem tog jag en varm och välförkänt dusch. Sen gjorde jag lite varm oboy. När jag hällde ner det i koppen sprack den. Dåligt jobbat Malin, riktigt dåligt. Sen sov jag en liten stund. Efter det åkte jag och Hanne ner på stan. jag köpte ett par jeans. Det jag verkligen hatar. Jag har en storlek som inte finns. Det är rikigt jobbigt. Men idag köpte jag ett par. Ja, det är höög midja och det tycker inte jag om men skit samma. Dom funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0