GPS

Snart ska jag cykla ner till gruvan för att gå omkring med en gps. Är i bäst grupp i alla fall. Jag, Sara, Emil Kling, Emil Jobs. Det kan typ inte bli bättre! Vädret är tråkigt och kallt. Det är superdåligt. Lite sol är man väll värd iaf. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli kvart i så jag kan möta mina cykelkompanjoner. Det är tråkigt att vänta. Jag har inget att göra. Tänkte just skriva kanske kommer bilder sen. Från mobilen alltså. Orkar inte bära omkring på kameran. Sjukt jobbigt. Men jag kom på att den här datorn är sämst och det är bara onödigt att lägga in bilder på den. Ush, jobbigt när den andra är sönder. Jag har typ panik. Nu börjar klockan närma sig tjugo i. Då kan jag börja gå upp för att sedan cykla iväg. Ja, jag skriver kanske mer när jag kommer hem. Om jag inte ska göra mig klar för att åka till stan. Måste köpa jeans. har inga. Lite jobbigt. Aja, jag skriver hur det gick någon annan gång. Förmodligen senare idag.
Kisskisskiss (pusspusspuss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0