Sommar och bil

Tänk att sommaren äntligen är här. Det är sktivarmt och ingen klagar. Jag måste bada snart, har bara gjort det en gång i sommar och det var typ sista maj eller något sånt. Jag har börjat älska Melody Club igen. Deras nya skriva är jättebra. Jag är typ helt kär i den. Det är sjukt skönt, jag har inget planerat på aslänge nu. Man borde träffa många som man inte träffar så ofta nu. Det är ju sommar och då är man ledig. Om man inte har sommarjobb.

Igår körde jag bil för första gången och det var superkul. Jag var seriöst bra på det. Okej, jag körde på ettan hela tiden och växlade till tvåan efter ett tag och jag kom ihåg att växla ner till ettan igen om man stannade och skulle börja köra igen. Jag körde i en timme ungefär, men det kändes som tio minuter. Konstigt. Pappa var typ svettig, jag tror att han var lite nervös att jag skulle ha sönder bilen eller nått sånt. Kopplingen är ju jättejobbig att trycka ner och släppa upp. Man måste lyfta på foten hur mycket som helst och eftersom jag har så långa ben så blir det ännu jobbigare för jag slår typ i ratten lite och den gick inte att höja mer. Sånt e inte kul. Men det var typ jättekul att köra bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0