En tillvaro jag gärna kommer ihåg.

Jag vill att det ska vara som förr. Du var fin. Du var bäst. Du var glad. Vi fick motgångar, men vi sjöng bort det och började om på nytt. Du gjorde mig glad. Jag kommer ihåg det så väl. Du och jag fungerade underbart tillsammans. Hela sommaren var till för oss. Vi hade en dröm. En dröm om något eget. En dröm som vi tillsammans gjorde verklig. Den finns kvar. Förfallen och rutten, men det viktiga är att den finns kvar. Den kanske inte är som förut. Du och jag, jag saknar det. Jag saknar den tiden när vi byggde på en dröm som nu har fallit i bitar. Jag hoppas att vi kommer locka tillbaka minnena från den tiden tillsammans någon gång.

Kom hit bara för min skull. Snälla du, kom hit. Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Hanne

i sommar, seriöst!

2009-06-03 @ 08:03:50
URL: http://helnajs.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag saknar också den tiden! Hoppas verkligen vi kan få tillbaka den någon gång. <3

2009-06-04 @ 11:28:34
URL: http://papperstia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0