Kluven

Jag känner mig så kluven just nu. Som mina hårtoppar. Jag vet inte vad jag vill, känner och tycker längre. Det jag vet att jag vill är att veta vad jag känner. Det hoppar fram och tillbaka. Jag har en oplockad gås med Hannes. Det vet jag också. Han kommer nog att få mig till att vilja en sak, men jag tror att jag egentligen vill en annan. Jag kommer inte lyckas med någon av dessa saker. Det vet jag. Jag kan inte heller säga vad det är. Det funkar inte så. Jag blir rädd av att tänka såhär. Jag vet inte åt vilket håll jag ska tänka. Jag vet inte vad jag ska skriva. Och jag vet inte heller hur jag ska skriva det. Seriöst, jag vill bara slippa ta tag i massa saker. Det kan inte jag. Jag vill bara skriva en massa här om hur jag är osv osv osv. Men det kan jag inte. Det är mycket jag inte kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0