SMS SMS SMS SMS!

Jag älskar att få sms där mitt namn står med. Då vet jag att den skrev det till mig och inte till mig och typ fem till. Sånna sms svarar jag gärna på. Personliga sms måste vara något av det bästa som finns. Nej, det bästa som finns har verkligen inte någonting med sms att göra. Nej nej nej. Det är något helt annat. Jag hatar sms. Kommer ihåg en gång. Det var hemskt. Kommer aldrig glömma det. Ush. Jag fattar inte hur man kan göra så. Fan va jag grinade då. Trodde att jag aldrig skulle sluta. Som tur va somnade jag efter ett tag och ett långt sms till Elin. Fick svar på morgonen och grinade sönder av det svaret. Jättesnällt! Elin är verkligen snäll. Vi har inte träffats på jätte länge nu. Det är riktigt synd. Jag kommer ihåg våra turer med mopparna. När tanken lossnade. Det va tider det. 
Men ändå, det är jättekul att få personliga sms. Kommer någon gång ibland. Själv försöker jag skriva sånna sms när jag skriver sms. Haha, personliga sms vafan tänker jag med, jag kan ju itne bara hitta på ett uttryck helt själv. Oj va dåligt. Aja, sms är jobbigt. I alla fall när man pratar med någon och tror att den lyssnar och helt plötsligt tar fram mobilen och skriver sms. Man ba jaha tack för att du lyssnar. Jag syftar inte på någon speciell. Hahahaha, vilket skämt. Jag syftar på en speciell person. Jag kan bara inte skriva vem här. Jag försöker att ta upp mobilen mitt i en konversation väldigt sällan. Ett sms kan vänta.
Jag ska börja skriva bra. Det är något som jag har bestämt mig för. Jag vill kunna skriva sagor. Bra sagor.
Skit samma bara. Nu ska jag upp.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan,börja nästan gråta när jag läste de där. Malin, vi måste försöka göra de mer :D älskar att åka moped med dig ;D roligast är ju när nått helt sjukt händer :D som tanken xD haha :D <3

2009-05-12 @ 22:20:06
URL: http://jerry.webblogg.se/elin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0