Hej

Nu är jag i skolan. Vi har svenska, fast plugg-malin är klar. Gjorde klart igår för att jag trodde att det skulle vara klart idag. Nu borde jag läsa i Lindansaren för att den ska vara utläst och en bokredovisning som ska vara jättelång. Jag pallar inte. Jag gör det när jag kommer hem...om jag kommer hem. Nejdå, klart jag kommer hem. Jag snoozade i en timme idag. Ingen bra grej, men jag kände ingen anledning att gå upp. Det gjorde inte saken bättre att veta att min kära broder är ledig varje torsdag. Då blir mn lite sur att man själv måste gå upp så jävla tidigt. Jag hann knappt göra mig klar. Tog på mig nå kläder och åt frukost sen satte jag upp håret i en boll och plattade det som inte kom med och sen hade jag på lite mascara. Nu vill jag bara sova. Lääänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0