Lägenhet

Jag vill flytta hemifrån. Jag har nästan alltid velat bli vuxen och ha ett eget liv. Det skulle vara skönt att kunna vara ensam. Att få se ensamheten i vitögat och lära sig att uppskatta sällskap. Sen att inreda sin lilla etta helt själv skulle vara kul. Bestämma allt själv och ta ansvar. Jag vill ha ett jobb och betala för mitt eget boende. Jag vill handla min mat själv. Jag vill så mycket som jag inte kan på grund av min ålder. Jävla 17 år. Jag Vill spola fram tiden, fast jag vill inte missa nånting.
Fan fan fan fan fan...

Kommentarer
Postat av: dena

du kommer sååå ångra det där när du är fattig student haha ;)

2010-04-22 @ 23:11:29
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: lisa

jag känner precis likadant!

fatta kul att inreda :D

2010-04-23 @ 08:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0