Gasen i botten

Först och främst så vill jag berätta för er att jag har jättesvårt att skriva samtidigt som jag lyssnar på musik. Det är liksom texten i låten som kommer när jag trycker på dom förbaskade tangenterna!

Jag övningskör för fullt och det går faktiskt bra! Jag kör bara på kvällar så att jag slipper trafiken. Eller några bilar finns det ju. Jag kör på Ingarvet och mot Stångtjärn och mot Slätta. Det är klart att det inte är så mycket trafik där kanske.

Jag är beroende av Sims 2, igen. Jag älskar att bestämma deras öde! Jag ska snart spela lite (mycket).

Nu ska jag fixa naglarna. Gröna med glitter på. Eller kanske bara glitter. Jag har inte bestämt mig än. Vi får se hur det blir. Först ska jag ha på genomskinligt lack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0