175

Idag har varit en riktigt tråkig dag. Jag har nästan inte gjort någonting alls. Om inte jag fixar någonting tills imorgon kommer morgondagen vara precis lika tråkig, om inte ännu tråkigare. Jag har dessutom haft hicka lite då och då under dagen. Det är något fel på vattenledningarna här där jag bor. De ska fixa det imorgon och det betyder att de tänker stänga av vattnet imorgon mellan åtta och två. Det leder till att jag måste gå upp jättetidigt och duscha eller att jag måste gå upp och duscha sent och bli klar sent. Jobbigt val. Vi får se hur jag gör med det problemet.
Det var väldigt länge sen jag fotade. Det är lite trist, men om man inte har någonting att fota så är det inte så speciellt kul att fota över huvud taget. Jag måste ta itu med det problemet också. Jag måste hitta någonting att fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0