lite text

Jag vill ha en egen lägenhet och körkort sen en bil också, men jag vill inte bli vuxen. Samtidigt vill jag inte heller vara ett barn. Då grinade och skrek jag jämt. Fast, det gör jag ju nu med så det kanske inte är så stor skillnad egentligen. Jag har ju hört några gånger att jag grinar kul. Eller hur var det, Hanne? Jag vill inte heller vara i den här jobbiga åldern. Jo, jag trivs i nutiden men jag vill inte vara 16 längre. Jag vill vara 18 eller 19 tror jag. 18 = körkort, 19 = studenten. 17 = ingenting. 30 = hemsk ålder, den skrämmer mig redan faktiskt. Det är ett tag kvar dit iallafall. Och, du är allt jag ser och hör, du är allt jag ser och hör.

Kommentarer
Postat av: Hanne

hehe juste! Fett elakt ju egentligen :S:S:S sorry (A)

2010-01-13 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0