puss

Enda sen jag kom hem och nu har jag varit sur och grinig och irriterad och jag har haft och har ont i huvudet och varit trött och lite ledsen också, men även rätt så glad över att du finns. "Här kommer alla känslorna på en och samma gång". Oj det blev fel. Det ska vara: Här kommer alla känslorna på En och samma gång. Jag känner ett otroligt sug efter glass eller chips, varm choklad skulle inte heller sitta fel. Jag vet att vi inte har chips. Därför tänker jag kolla om vi har glass. Vilket skulle vara ett under eftersom vi har ingenting som är sött i det här huset. Då får jag väl sitta och äta gujibär (?) för det har vi. Typ röda små nyttiga russin som är fulla med antioxidanter (?). Jag kan iallafall göra en kopp med varm choklad. Jag tänkte gå och lägga mig i rimlig tid idag. Imorgon är det dags för spelutveckling. Det är relativt kul nu, det tyckte jag inte innan. Fast det kan bero på att vi hade en vikarie förut som va dösnygg och snackade i speltermer och jag fattade ingenting och nu sitter jag bredvid André vid en data och ritar. Eller det är han som ritar och jag snackar typ. Haha, jo det här var ju just ett kul inlägg. Nej, men det skiter jag i för jag bara skriver massa skit. Nu: varm choklad och kanske kanske kanske glass! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0