Svenska A, The Dirt

Basisten dog och återuppstod, sångaren körde ihjäl en man, gitarristen hängde sin bror och trummisen har suttit i fängelse för misshandel av sin fru. Tillsammans bildar de Mötley Crüe. Nikki Sixx, Vince Neil, Mick Mars och Tommy Lee har tillsammans med Neil Strauss skrivit boken The Dirt Bekännelser från världens mest ökända rockband. Som enligt mig är en av världens bästa böcker om ett av världens bästa band. Den är mycket värd att läsa, även om man inte tycker om musiken som Mötley Crüe spelar.

Det där är ett arbete till svenskan. Det var en kul uppgift, vilket fascinerar mig för att jag tycker inte om skolämnet svenska. Det är roligt att skriva och det är kul att prata, om man får skriva om vad man vill och om man får prata med vem man vill om vad man vill.

Jag hoppas självklart på MVG+ på den här uppgiften.

Kommentarer
Postat av: dena

coolt då kanske jag kan få jobb! ?

2010-06-01 @ 16:55:32
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Elsa - Fotoblogg

sv: hehe tack ;) <3

2010-06-01 @ 20:01:09
URL: http://lucki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0