Helgen

För er som undrar vad jag har haft för mig i helgen så har jag gjort en hel del. Inte en halv.

I fredags var jag i äckelskolan, sen körde jag och pappa en rejäl tur med bilen. Jag körde alltså. Det gick väldigt bra. Jag har gjort ett stort framsteg i min körning, jag kan äta godis samtidigt som jag kör. Efter det var det träning. Det var kul och skönt, som vanligt. Efter det åt jag och Johan PIZZA! Mums. Sen gick vi till arenan och träffade Robbin och kollade på Rockafett. Det var bra.

Igår bakade jag och Johan en dinosarie-tårta till Robbin som fyllde 21 för någon dag sen. Sen åkte vi till honom. Födelsedagskalas! Han har den sötaste katten i hela universum, det kan jag lova. Jag vet inte hur man stavar till namnet, så jag skriver inte det. Fast jag vet vad den heter iallafall. Aja, det var skitkul med skojiga människor. Sen när alla hade åkt gick vi till bussen. Där träffade vi en tjej, som det var väldigt synd om. Vi åkte buss till max och käkade. Sen gick jag och Johan hem till mig.

Idag är jag förvånansvärt (?) pigg och glad :)
Sen idag är det träning, efter det ska Johanius komma hit så ska vi vinna en jacka på tradera. Den är skitsnygg och jag måste ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0