Skogsröjet

Oj oj oj vilken helg! Jag tror att det här var den bästa helgen under hela sommaren. Sjukt mycket bättre än peace and love!

Det är höst nu och det är kallt och det var allt annat än skönt att sova i tält. Liggunderlag är inte heller det skönaste. Särskilt inte när Johan rullar över på det så att jag får ligga på hälften liggunderlag och hälften på marken, fast så stor skillnad är det ju inte på mark och liggunderlag egentligen. Men allt annat var så sjukt jävla bra att det spelar ingen roll.

Jag hade aldrig hört Oz innan, Johan sa att han ville se det så jag följde väl med. Det var så sjukt bra. Sånt jävla drag, helt underbart. Det var nog typ det bästa under hela festivalen.

Udo var en gubbe. Man visste ju det sen innan, men ändå liksom. Det var ju bra ändå. Kul att ha sett liksom.

Pretty Boy Floyd kan man inte säga så mycket om egentligen. Typ det fånigaste bandet i hela världen, men apkul att se. Haha, jag skrattar bara jag tänker på spelningen xD

Wasp var så sjukt bra! Synd bara att dom gick ut en halvtimme för tidigt. Vi började längst bak där publiken inte var så gles och röjde oss fram till väldigt långt fram. Det var så hilmla roligt!

Sen tiden mellan alla band var ju så sjukt kul! Kanske inte ska skriva så mycket om det här egentligen xD

Jag har inga bilder, hade ingen kamera med mig och mobilen har ingen kamera xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0