Resan och hår

Nu är mina ögonfransar färdiga. Bra blev det.

Imorgon ska jag gå upp tidigt, ta bort gammalt nagellack, måla nytt nagellack, åka och köpa grejer till matsäck och frukost, köpa tuggummi, duscha (inte tvätta håret), ladda dåliga gamla fula mobilen som den batteridrivna laddaren passar till, lägga mig tidigt.

På fredag ska jag ducsha och tvätta håret, packa det sista, sen klockan sju börjar färden mot Rejmyre!

Som vanligt kan jag inte hålla mig till en sak per inlägg. Det blir ju korta inlägg då.

Jag kan inte slita mig från lockig.se och det är så jobbigt! Jag vill köpa massa olika balsam och ägg och oljor och allt möjligt och bara prova massa olika saker! Men jag har redan tre tvättbalsam, två vårdande balsam, ett SLS-schampoo och ett SLS-fritt schampoo. Ska köpa mera saker också. Som klick och en spray.

Mitt hår är lockigt och jag kan inte få långt hår och min hårtyp är bara snygg när man har långt hår. Som vanligt vill min kropp irritera mig till döden. Jag kan liksom inte spara ut håret för att mina gener dödar mina hårstrån när dom är en viss längd. Det längsta jag har haft (oplattat) är nog några centimeter nedanför axlarna, då var jag liten och hade inte alls samma kork(ade) lockar som bara lockar upp sig till små ihopklämda fjädrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0