Dag 06 – Min dag i text/bilder

Det får bli i text. Jag har inte tagit några bilder.

Dagen började som vanligt med att klockan ringde klockan sju. Jag kunde, som vanligt, inte komma upp från sängen. Så jag gick upp mycket senare. Även om jag inte somnar om mellan snoozingarna så kan jag verkligen inte gå upp. När jag kom till skolan hade vi textkommunikation, där vi ska skriva manus till ett radioprogram som vi ska sända. Jag, Sanna, Felicia och Patricia är en grupp och vi ska prata om alkohol typ. Efter den lektionen var det lunch. Jag tror att det var första gången någonsin som maten var god i skolan. Det finns ungefär fyra vegetariska rätter som det växlas mellan. Aldrig någonting gott, men idag var det någonting som faktiskt smakade gott. Efter lunchen var det dags för en multimedialektion. Vi skulle animera, eller vi skulle fortsätta att göra bakgrunder. Därefter hade vi matte. Jag ränkade två tal. Efter det hade vi engelska. Jag gjorde ingenting.

När jag kom hem från skolan gjorde jag tre mackor och en kopp te, som jag åt i sängen. Sen vilade jag i en kvart för att jag skulle iväg till träningen. Det var ganska lugnt och skönt där. Inte så många där liksom. Efter träningen åt jag. Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0