Dag 11 – Den här veckan

Måndag - Dagen började med engelska och matte. Efter det hade jag lunch och sen multimedia. Sen skulle vi ha text, men Johan var sjuk så Lena kom och öppnade åt oss och sa att vi skulle fortsätta med våra manus. Men alla var nästan klara. Vi slutade mycket tidigare än vad vi skulle ha gjort.

Tisdag - Jag hade inga lektioner. Jag gick upp och fixade mig, sen åkte jag till stan och träffade Johan. Vi träffade sedan Sanna och Felicia. Sanna ville ta kort på mina gula skor. Så honn gjorde det. Efter det gick jag och Johan till ica och köpte läsk, godis och lite saker till cupcakes. Vi gick hem till mig och bakade cupcakes och fotade lite. Jag pluggade också lite.

Onsdag - Texten var inställd för att Johan fortfarande var sjuk. Så jag började efter lunch med multimedia. Vi fortsatte animera. Sen hade vi matte och engelska. Det var jättesegt och sjukt tråkigt. Sen åkte jag hem och åt och sen åkte jag till träningen. Några av mina gymnaster klarade rondat flickis. Duktigt. Jag hade inte så mycket att göra så jag kände att jag ville vara med lite. Jag körde några handvolter. Jag skulle förmodligen klara av att lägga till en frivolt efter. Det var inte igår jag gjorde det senast. Jag vill verkligen klara av att göra det igen.

Torsdag - Det är idag. Jag har naturkunskap och sen lunch. Efter det har jag samhällskunskapsprov. Och efter det foto. USCH!!!

Fredag - Foto, blä. Träning. Kalas. Sportlovet börjar.

Lördag - Jag ska nog inte göra någonting speciellt denna dag. Kanske plugga en hel del matte. Jag ligger jättemycket efter. Jag ska kanske plugga massa annat också...

Söndag - Träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0