Dag 1 - Om mig

Jag, Malin Holmqvist, är sjutton år. Jag fyller arton den 20e april. Vilket jag längtar till. Jag får kanske inte göra så speciellt mycket. Jag får köpa tobak. Jag röker inte. Jag snusar inte. Jag får åka till Borlänge och köpa folköl. Det är ju något bättre. Jag får gå på krogen. Ja, typ Etage. Nej tack. Jag får spela med pengar, alltså på Svenska Spel typ. Fast det förlorar man bara på så det är onödigt. Jag kan nå alla mina pengar. Det är ju bra. Det kanske beskriver mig lite.

Jag går mediaprogrammet på lugnetgymnasiet. Det går åt pipsvängen. Så är det ibland så jag ska inte klaga.


Där är jag. Oseriös. Fast jag är aldrig seriös på bild. Helt oseriös bild.
Det är alltså Johan som slår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0