Det är roligare att läsa bloggar med bilder

Mina tekakor blev jättegoda! Gjorde på ett annat sätt än vad jag har gjort förut. Mumsigt!

Imorgon hade jag tänkt baka muffins med apelsin i, rivet skal inte apelsinbitar, och romerska bågar. Det är typ bara jag som tycker att apelsinchoklad är gott, jag fattar inte hur man inte kan tycka om det. Hoppas att det blir bra. Jobbigt att cykla till city gross för tredje gången den här veckan.


Jag tycker att bilden är ganska ful och lite underhållande. Kolla bara på Johan!

En till sak, frisören som klippte och färgade håret på mig sa att min grundfärg var jättefin (jag tycker att den är skiiiittråkig och gaska ful xD) och så sa hon att mitt hår hade (har?) jättebra kvalitet, kan nog bero på balsammetoden. Jag hade tänkt börja tvätta med balsam igen. Allt funkar bara i perioder så jag får byta lite då och då.

Sista hp filmen har ju haft premiär, den måste jag ju se!

Alltså jag kan inte hålla mig till en sak i mina inlägg, som inte kommer med jämna mellanrum.

Min mobil är sönder också. Värdelöst. Jag har en gammal och ful och dålig och seg och alldeles, alldeles underbar (nej)...

Jag borde nog lägga upp en bild på mitt hår. Men det är så svårt att ta så att man ser hur det är i verkligheten. Dessutom är det så skukt fett nu. Jag försökte rita i paint, det gick inge bra.

Nu ska jag sova. Hoppas att jag inte ligger vaken till fem idag igen...



Kommentarer
Postat av: dena

hur gör man balsammetoden?!?!? skulle också behövaaaaa

2011-07-14 @ 01:12:53
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Felicia

http://zelipan.tumblr.com/post/5279365887/hairstuff



Där är en liten, eh, guide? Till BM :)



Hoho busigt att tipsa om sin egen blogg :o

2011-07-14 @ 16:42:05
URL: http://zelipan.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0