Läs inte, skittråkigt

Jag sitter och väntar på att mitt nagellack ska torka. Snart ska jag spela sims.

Jag är nu inskriven på körskola nu. Synd bara att dom har semester nästa vecka. Jag kommer iofs inte fixa det innan årsskiftet så. Jag och pappa var ner och fixade det idag, så fick jag skjuts hem på hans cykel.

Det fanns inget mjöl hemma så att jag kunde inte baka, jag var på tok för trött för att cykla till city gross. Jag vaknade klockan sju och kunde inte somna om på flera timmar. När jag väl hade somnat kom pappa hem för han skulle hämta bilen. Han hade glömt nycklarna så han plingade på, två gånger. Jag hörde en plingning och trodde att det var på tvn. Sen gick han runt huset och knackade på mitt fönster. Så jag gick upp och öppnade. Då kom katten in. När jag hade lagt mig igen för att sova kom hon, katten alltså, och jamade för att hon ville ut. Jag vägrade gå upp ur sängen. Hon gav upp och hoppade upp och la sig i sängen med mig.

Kul fakta om min morgon.

Det ska regna typ hela dagen imorgon. Wii, hela dagen är förstörd och den har inte ens börjat än. Skitkul. Eller ja, som vanligt kanske. Saker blir aldrig som man vill, det är väl bara att vänja sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0