Några saker

För någon dag sen köpte jag en ananas. I min ananas hittade jag frön. Sjukt konstigt, det ska väl inte finnas det i köpananas. Iallafall så hittade jag frön som jag planterade. Jag läste lite om det på något forum. Det kommer ta fleeeera veckor innan något händer, om något ens händer.

Vårt körsbärsträd som vi fick av min vän Lisa för väldigt länge sen har för första gången fått bär! Två stycken, ett som är lite rött nu och det andra är grönt och litet.

Jag åt röda vinbär idag, lite sura.

Någonting har satt sprätt på våra jordgubbar, det är hur många som helst!

Jag håller på att baka bröd för tillfallet. Degen jäser just nu, men den kommer säkert få för sig att inte jäsa någonting. Jag har säkert misslyckats med jästen...

Jag tvättade håret senast i söndags, jag hade tänkt vänta till på fredag att tvätta det igen. Det är sjukligt fett just nu. Men det spelar ingen roll, det är inte så att mitt schema är fullt med möten med massa intressanta människor.


Skitful bild, men den visar att jag bakade kakor för någon dag sen.

Jag bakade världens godaste kladdkaka för någon dag sen. Sjukt god! Mjölkchoklad och starkt kaffe (jag tog espresso). Den var verkligen hur god som helst!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oh, vi är typ lika ensamma (låter det som iaf?). Mitt schema är inte heller fullt med massa människor jag ska träffa. Vi får ses nån dag, ju! :)

2011-07-13 @ 19:24:12
URL: http://zelipan.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0