Dag 13 – Mitt favoritminne

Jag förstår inte riktigt. Favoritminne, vadå. Jag önskar att jag kom ihåg hur det var att ligga i mammas mage. Jag tror att det var ganska lugnt och skönt. Men jag kommer inte ihåg det, så jag får välja något annat. Igår tänkte jag iallafall på ett roligt minne. Det var en kväll för länge sen när Hanne och Anna sov här. Vi var nere i källaren. Vi byggde en koja av lakan och sånt. Den var väldigt mysig, för dom iallafall. De hade tak, men det räckte inte till mig och jag fick inte plats på madrassen. Det var väldigt kul. Och sen körde vi charader. Jag tror att det var Hanne som skulle charadisera (jag kom just på ett ord själv) när Baloo sjunger: var nöjd med allt som livet ger... Det var jätteroligt då. Och jag sjöng fel, jag sjöng "en papapaya coconut".

Kommentarer
Postat av: hanniiiii

hahaha shiiit! Så jäkla kul :D " det är mysigt med tak"

2011-03-05 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0