Cupcakes och gymnastik i ett inlägg

Jag har just bakat choklad cupcakes. Jag har inte smakat än, men jag tror att det kommer att smaka gott i munnen min. De är fina att kolla på iallafall.

Jag kan ju berätta lite om min fina helg.

I lördags åkte jag till Bjusås för att döma Bjursåscuppen. Det var verkligen roligt, som vanligt. Gymnastik är nog den bästa sporten som finns. Jag önskar verkligen att jag hade fortsatt, jag hade ju varit bäst nu liksom. Sen idag var jag på lugnet för att tycka (typ samma sak som att döma) på Vårvolten. Det var också väldigt roligt. Det var mest små barn som tävlade och de var så himla duktiga, vissa var såklart mycket bättre än andra.

Det var vad som hände mig i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0