Mitt hår


Det är inte lätt att ta kort på sitt hår bakifrån med en mobilkamera. Men sådär kan mitt hår se ut ibland, och där har jag tvättat det med schampo och haft i balsam efter som vanliga människor gör. Annars tvättar jag med balsam. Jag har inte hittat ett balsam som funkar för mitt hår. Alla som jag har provat är bra i typ en vecka sen blir det inge bra längre. Men det här schampot och balsamet alltså, body shop rainforest radiace (eller något sånt) oj vad bra det är. Hur skönt som helst att tvätta med schampo och få såna där lockar. Det hände bara ibland med de andra balsamen. Jag tror inte att någon som läser fattar ett skit. Jag bara skirver för att jag är helt knäpp för att jag har så fina lockar! Det hade jag inte förut liksom. Jag orkar tyvärr inte läsa igenom det jag har skrivit.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0